Original title: Význam přírody jako vzdělávacího prostředí ve srovnání českých lesních mateřských škol s lesními mateřskými školami v zahraničí z pohledu pedagogů.
Translated title: The importance of nature as a learning environment compared to Czech forestkindergartens of forestkindergartens abroad from the perspective of pedagogues.
Authors: Štěpánková, Michaela ; Frainšic, Michal (advisor) ; Turčová, Ivana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: alternative pedagogical directions; child abroad; education; forest kindergarten; nature; questioning; relationships with nature; alternativní pedagogické směry; dotazování; dítě; lesní mateřská škola; příroda; Vzdělání; vztahy s přírodou; zahraničí

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70553

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339679


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share