Název:
In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
Překlad názvu:
The in-store communication of Sberbank CZ
Autoři:
Pánek, Tomáš ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje, tj. in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na vícesmyslový marketing a jeho užití firmou Sberbank CZ, a. s. V první části se práce věnuje vymezení a ukotvení v problematice marketingu služeb a in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a poukazuje na možné zapojení jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace firmy Sberbank CZ, a. s. a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem je popsat současný stav a nalézt další možnosti, jak prohloubit vícesmyslový zážitek na pobočkách banky.Thesis focuses on the in-store marketing communication of Sberbank CZ, a. s., specifically on multisensory marketing and its usage by the bank. The first theoretical part defines the specific field of services marketing with its five most common key characteristics, defines in-store marketing communication and its importance as well as focuses on the multisensory marketing with deep down focus on each of our senses. In the second part of the thesis one can find the description of current use of multisensory marketing inside the Sberbank CZ branches using theoretical knowledge from the theoretical part also supplemented with summaries and further recommendations. The main focus is to describe current state and to find another opportunities in order to provide deeper multisensory experience inside bank branches to the visitors.
Klíčová slova:
In-store marketing; marketing služeb; marketing vmístě prodeje; multisenzorický marketing; Sberbank; vícesmyslový marketing; In-store marketing communication; multisensory marketing; point of sale marketing; Sberbank; service marketing