Název: Rozvoj dovednosti sebehodnocení žáků od 1. do 2. ročníku ZŠ
Překlad názvu: Development of self-assessment skills of pupils in 1st and 2nd year of primary school
Autoři: Durníková, Radka ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: klima třídy; konzultace učitel - žák - rodiče (tripartita); popisný jazyk; sebehodnocení; strategie pro rozvoj dovednosti sebehodnocení; školní hodnocení; classroom climate; consulting teacher - student - parents; descriptive language; evaluation; self-assessment; strategies for developing skills of self-assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68366

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-337502


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet