Název:
Marketingová komunikace Pivovaru Svijany, a.s., po roce 2005
Překlad názvu:
Marketing communication of Pivovar Svijany, a.s., after the year 2005
Autoři:
Kargerová, Diana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním tématem práce je analýza faktorů, díky kterým se dříve nepopulární značka Svijany dostala mezi nejziskovější značky piva v České republice. Práce je nejprve věnována deskripci jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které využívá Pivovar Svijany ke své propagaci a komunikaci s veřejností. Každý nástroj je teoreticky charakterizován a následně je popsáno jeho využití v komunikační praxi Pivovaru Svijany. Ve druhé části práce analyzuji vliv marketingové komunikace na narůstající popularitu značky. Klíčovým tématem je kvalita piva značky Svijany a postup a technologie využívané při jeho výrobě, jakožto zásadní faktory ovlivňující narůstající popularitu a úspěšnost piva značky Svijany.The main theme of this work is to analyze the factors that make the previously unpopular brand Svijany one of the most profitable brand of beer in the Czech Republic. The work is first given to describe the tools of marketing communication that uses Brewery Svijany to its promotion and communication with the public. Each tool is theoretically characterized and subsequently described its use in Brewery Svijany communication practice. In the second part I analyze the impact of marketing communication on the growing popularity of the brand. A key issue is the quality of the beer brand Svijany, process and technologies used in its manufacture, as the major factors affecting the growing popularity and success of the Svijany brand.
Klíčová slova:
komunikační mix; kvalita; marketing; marketingová komunikace; popularita; communication mix; marketing; marketing communication; popularity; quality