Název: Rozvoj silových schopností ve fotbale
Překlad názvu: The development of strength abilities in football
Autoři: Caudr, Vít ; Perič, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: Název: Rozvoj silových schopností v kopané Název v angličtině: The development of strength abilities in football Teoretická část: obsahuje širokou oblast témat, která souvisí se silovým tréninkem; fyziologické aspekty, vývojové zákonitosti, charakteristiky silových schopností, přehled metod rozvoje, metodiku posilovacích cvičení. Cíle práce: cílem rigorózní práce je vytvořit model rozvoje silových schopností v jednotlivých věkových kategoriích (od přípravky po dospělé). Model bude obsahovat metodiku tréninku rozvoje silových schopností, která bude zahrnovat volbu prostředků, metod, principů, forem tréninku a dodržování zásad, které nám pomáhají metodiku správně zorganizovat, načasovat, přesně a správně trénink připravit a vést. Metodika: byla použita dotazníková metoda. Ke sběru dat byl vypracován nestandardizovaný dotazník, který je formulovaný na zatrhávání a částečné vyplnění. Souhrn informací byl analyzován a získané údaje jsou podrobně uvedeny ve výsledcích. Nejčastěji v tabelární formě. K vyplnění dotazníku byli vybráni trenéři, kteří splnili vybraná kritéria. Výsledky: přinesly ucelený pohled na problematiku rozvoje silových schopností v jednotlivých kategoriích. Skládají se ze dvou částí; z výsledků dotazníkového šetření a vlastního vytvoření modelu rozvoje silových schopností. Výsledky šetření jsou...

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/68139

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-337275


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet