Název: Marketingová komunikace sítě knihkupectví Neoluxor v letech 2008-2012
Překlad názvu: Marketing Communication of Neoluxor Bookstores in Years 2008-2012
Autoři: Staňková, Věra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kanzelsberger; kniha; knihkupectví; knižní trh; komunikační mix; marketingová komunikace; média; Neoluxor; book; book market; bookstore; communication mix; Kanzelsberger; marketing communication; media; Neoluxor

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67863

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336999


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet