Original title:
Image značky Gill
Translated title:
Brand image of Gill
Authors:
Preibischová, Michaela ; Janák, Vladimír (advisor) ; Vomáčko, Ladislav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Image značky Gill Anotace: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image značky Gill v České republice. Zkoumaná značka se zabývá výrobou jachtařského oblečení a vybavení. Marketingový výzkum byl proveden pomocí metody písemného dotazování mezi českými závodními jachtaři. Na základě výsledků výzkumu budou navržena případná opatření, která by mohla vést ke zlepšení image této značky. Klíčová slova: image, značka, Gill, marketingový výzkum, jachtingTitle: Brand image of Gill Summary: The purpose of this thesis is to identify the brand image of Gill in the Czech Republic. The aforementioned brand produces marine clothing and sports equipment. Marketing research has been executed using written questionnaires among the Czech sailors. Based on the results of marketing research, possible solutions to improve the brand image will be proposed. Keywords: image, brand, Gill, marketing research, sailing
Keywords:
brand; Gill; image; marketing research; sailing; Gill; image; jachting; marketingový výzkum; značka
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67640