Název:
Sportovní PR eventy - Fotbalová exhibice - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team legends
Překlad názvu:
Sports PR events - Football exhibition - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team Legends
Autoři:
Verner, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Sportovní eventy na podporu veřejných vztahů dnes organizace často využívají jako formu sdělení svým cílovým trhům. Podoba těchto eventů nabírá různých směrů. Cílem této práce je vytvořit návrh projektu představující sportovní event na podporu PR (public relations). Projekt je postaven na základě teoretických postupů vycházejících z odborné literatury věnující se projektovému, sportovnímu a event managementu. Obsahem navrženého projektu jsou základní kroky, kterými se snažím ukázat, jakým způsobem je možné navrhnout koncept eventu. Klíčová slova Sportovní event, event management, projekt, projektový management, public relations, cíle, poselstvíToday organizations use sports events in suppor of public relations as way of communiaction to their target markets. The form of these events is gathering different directions. The aim of this work is to design a project representing sports event in support of PR. The project is built on the basis of theoretical methods derived from the literature devoted to the project and sports management and event management. The content of the proposed project are the basic steps that are trying to show way how it is possible to design the concept of the event. Keywords Sports event, event management, project, project management, public relations, goals, message
Klíčová slova:
cíle; event management; poselství; projekt; projektový management; public relations; Sportovní event; event management; goals; message; project; project management; public relations; Sports event