Original title: Problém svobody jednotlivce v rogersovském přístupu ke vzdělávání
Translated title: The Problem of Individual Freedom in Rogers'Approach to Education
Authors: Kavalcová, Jana ; Kopecký, Martin (advisor) ; Mühlpachr, Pavel (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2015
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: adult learning and education; Carl Ranson Rogers; individual freedom; John Dewey; non-directive learning; Person Centered Approach; pragmatism; Carl Ransom Rogers; John Dewey; nedirektivní vzdělávání; pragmatismus; přístup zaměřený na člověka; svoboda jednotlivce; vzdělávání a učení se dospělých

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64728

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333866


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share