Název: Marketingová komunikace velkých sítí čerpacích stanic působících na českém trhu
Překlad názvu: Marketing communication of Benzina, Shell and OMV between 2012 and 2014
Autoři: Juščíková, Michaela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový mix; marketingový výzkum; podpora prodeje; pohonné hmoty; čerpací stanice; fuel; marketing mix; marketing research; petrol station; sales promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/64686

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333825


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet