Název: Komunikační strategie Knižního klubu
Překlad názvu: The communication strategy of the Knižní klub company
Autoři: Adamcová, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bertelsmann; ediční politika; Knižní klub; Komunikační strategie; mediální obraz; nakladatelství; Bertelsmann; Communication strategy; editorial policy; Knižní klub; media image; publishing house

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63921

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-333066


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet