Název: Proč reklama přesvědčuje? Srovnání přesvědčovacích metod v antické a reklamní rétorice
Překlad názvu: Why Does Advertising Persuade? A Comparison of Persuasive Techniques in Ancient and Commercial Rhetoric
Autoři: Roskovec, Matouš ; Špecián, Petr (vedoucí práce) ; Novotný, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Klíčová slova: cíle přesvědčování; klasická rétorika; pravda v reklamě; reklamní rétorika; způsoby přesvědčování; advertising rhetoric; classical rhetoric; goals of persuasion; means of persuasion; truth in advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63538

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-332684


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet