Název: Komparativní analýza komunikace značek Louis Vuitton a Estée Lauder napříč vybranými periodiky v roce 2013
Překlad názvu: Comparative analysis of communication of the brands Louis Vuitton and Estée Lauder across selected periodicals in 2013
Autoři: Mašková, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Luxusní značky; magazíny; persvaze; pragmatika; redakční obsah; reklama; sémiotika; advertisement; editorial content; Luxury brands; magazines; persuasion; pragmatics; semiotics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63467

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-332615


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet