Název: Neuromarketing: teorie a praxe
Překlad názvu: Neuromarketing: Theory and Practice
Autoři: Janoušek, Tomáš ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingový výzkum; mozek; neuroekonomie; Neuromarketing; neurověda; neurověda o spotřebiteli; rozhodování; brain; consumer neuroscience; decision making; marketing communications; marketing research; neuroeconomics; Neuromarketing; neuroscience

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62389

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-331538


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet