Název: Hračka jako sociokulturní fenomén televizní reklamy (mediální konstrukce produktu)
Překlad názvu: Toy as a Sociocultural Phenomenon in Television Advertisement (Media Construction of the Product)
Autoři: Kyselá, Daniela ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hračka; ideologie; kulturálně-sémiotická analýza; mediální konstrukce produktu; reklama; sociokulturní fenomén; Advertising; Cultural-semiotic analysis; Ideology; Media construction of Product; Sociocultural phenomenon; Toy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/61152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330430


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet