Název: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference studentů pražských středních a vysokých škol
Překlad názvu: Sports celebrity influence on the behavioural intentions of students from secondary schools and universities in Prague
Autoři: Daňková, Michala ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová komunikace; marketingový výzkum; nákupní chování; sportovní celebrita; spotřebitel; zákazník; behavioural intention; consumer; customer; Marketing; marketing communication; marketing research; sports celebrity

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60743

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330026


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet