Original title: Využití nových výukových metod a výchovných strategií na podporu čtení a čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Translated title: Using new teaching methods and educational strategies to support reading and reading literacy at the primary school.
Authors: Kapounová, Eva ; Kargerová, Jana (advisor) ; Tomková, Anna (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: asking questions; competence; critical thinking; methods; predicting; reading; reading literacy; reading skills; reflections; sharing; student; teacher; text; writing; kladení otázek; kompetence; kritické myšlení; metody; psaní; předvídání; reflexe; sdílení; text; učitel; čtenářská gramotnost; čtenářské dovednosti; čtení; žák

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60465

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329749


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share