Název: Vnímání kontroverzních reklam v dnešní společnosti. Co kontroverzní reklama říká o společnosti?
Překlad názvu: Perception of controversial ads in today's society: What does controversial ad say about the society?
Autoři: Vejborná, Hana ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Paulíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kontroverzní reklama; mediální komunikace; psychologie reklamy; Reklama; společenské normy; společnost; zakotvená teorie; Advertising; advertising psychology; controversial advertising; Grounded theory; media communication; social norms; society

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60322

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329608


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet