Original title:
Marketingový plán Wellness centra v Brandýse n.L.-Staré Boleslavi
Translated title:
Marketing Plan of a Wellness Centre in Brandýs n.L.-Stará Boleslav
Authors:
Jansa, Petr ; Procházka, Jan (advisor) ; Ruda, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro wellness studio, které bych chtěl v blízké budoucnosti realizovat. Nově vznikající studio ponese název Harmony Gym, s.r.o. a marketingový plán by mu měl pomoci vyhnout se problémům na začátku jeho fungování. Důvodem pro realizaci cvičebního studia jsou improvizované podmínky, které panují ve městě Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, pro cvičení se zaměřením na jógu, power jógu, pilates a také absence wellness služeb jako masáže, sauny, apod.The aim of my bachelor's thesis is to build a meeting plan for a wellness studio that i would like to implement in the near future. The studio will be named HarmonyGym, ltd. This marketing plan should help avoid problems at the beginnig of its operation. The reason for the implementation the study are improvised conditions fort practising yoga, power yoga, pilates, as well as the lack of wellness services such as massages, saunas, etc., prevailing in Brandýs nad Labem - Stará Boleslav.
Keywords:
competition; marketing; marketing mix; Marketing plan; SWOT analyze; konkurence; marketing; marketingový mix; Marketingový plán; SWOT analýza
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/58371