Název:
Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu:
Marketing mix of Bohemians Praha 1905 and proposals for its improvement
Autoři:
Horák, Lubomír ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu Bohemians Praha 1905 a na základě získaných podkladů následně navrhnout konkrétní řešení vylepšující současný marketingový mix, který povede k větší spokojenosti fanoušků. Metody: Pro získání informací o současném marketingovém mixu je použito strukturované interview. Zjišťování spokojenosti fanoušků Bohemians Praha 1905 se současným marketingovým mixem probíhá prostřednictvím elektronického dotazování. Pro analýzu současného marketingového mixu je použita případová studie. Analýza podmínek se zkoumá prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a následně je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Prostřednictvím studie byly zjištěny nedostatky v oblasti marketingového mixu Bohemians Praha 1905. Jako největší nedostatek se jeví chybějící parkoviště pro návštěvníky fotbalového utkání, které by bylo v blízkosti stadionu. Dalším důležitým nedostatkem při poskytování služby je špatný stav toalet na stadionu. Klíčová slova: marketingový mix, marketing, sportovní marketing, Bohemians Praha 1905Title: Marketing mix of Bohemians Praha 1905 and proposals for its improvement Targets: Overall evaluation of individual components of the marketing mix club Bohemians Praha 1905, on the basis of documents subsequently propose concrete solutions to help improve current marketing mix that will lead to more satisfied fans. Methods: To obtain information about the current marketing mix is used structured interview. Satisfaction surveys of fans Bohemians Praha 1905 current marketing mix is done through electronic polling. For the analysis of the current marketing mix is used in the case study. Analysis of conditions is examined through PEST analysis, Porter's model of five forces and subsequently is applying SWOT analysis. Results: Through the study of the marketing mix Bohemians Praha 1905 were found deficiencies. As the biggest problem seems to be lack of parking for visitors football game, which was close to the stadium. Another important deficiency in the provision of services is poor state of toilets in the stadium. Keywords: marketing mix, marketing, sports marketing, Bohemians Praha 1905