Název: Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení
Překlad názvu: Pupils attributional tendencies and learning instrumentality
Autoři: Saitlová, Barbora ; Pavelková, Isabella (vedoucí práce) ; Jošt, Jiří (oponent) ; Helus, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atribuce; důležitost cílů; instrumentalita učení; motivace; attribution; goals importance; learning instrumentality; mottivation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/58178

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-327436


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet