Název: Koncept průměrného spotřebitele v českém a evropském právu
Překlad názvu: The concept of an average consumer in Czech and European law
Autoři: Kousalová, Martina ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Rozehnal, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dokazování; nekalá soutěž; průměrný spotřebitel; reklama; advertising; average consumer; evidence; unfair competition

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/58048

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-327308


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet