Název: GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl
Překlad názvu: Service Quality GAP Model - Holmes Place Premium Club Anděl
Autoři: Martincová, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fitness a wellness; GAP model kvality služeb; Holmes Place Premium Anděl; kvalita služeb; služby; sportovní služby; fitness and wellness; Holmes Place Premium Club Anděl; service quality; service quality GAP model; services; sports services

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55585

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324873


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet