Název:
Affiliate marketing - představení na základě aktuálních trendů
Překlad názvu:
Affiliate marketing - introduction and actual trends
Autoři:
Zikmund, Marian ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Affiliate marketing: Představení na základě aktuálních trendů" si klade za cíl informovat o možnostech využití tohoto marketingového nástroje a demonstrovat jeho vysokou efektivitu. Je rozdělena do třech hlavních částí: Teoretické (Základní informace o affiliate marketingu), praktické (Affiliate marketing prakticky) a demonstrativní (Známé affiliate programy a agregátory). Na začátku je kladen důraz na vysvětlení, v čem je koncept provizního prodeje na internetu tak unikátní a proč bude jeho použití stále oblíbenější. Nejdůležitější část práce je zaměřena na praktické využití affiliate marketingu v dnešní době. Rozebírá jeho možné využití mnoha způsoby (z hlediska provozovatele programu, partnera i další možnosti). Zájemcům o affiliate marketing by měla pomoci v zorientování se a zvolení nejvhodnějšího způsobu jeho využití. V závěru práce jsou popsány nejznámější affiliate programy a jejich agregátory v České republice a zahraničí.Thesis "Affiliate Marketing: introduction and current trends," aims to inform about the possibilities of using this marketing tool and demonstrates its high efficiency. It is divided into three main parts: theoretical (basic information about affiliate marketing), practical (Affiliate marketing practice) and exhaustive (known affiliate programs and aggregators). There is the emphasis at the beginning on explaining what makes the concept of commission sales on the Internet so unique and why its use is becoming increasingly popular. The most important part is focused on the practical use of affiliate marketing nowadays. It discusses its potential use in many ways (in terms of the operators, partners and other options). Those interested in affiliate marketing should be after reading this thesis better in orienting and selecting the most appropriate manner of its use. The conclusion describes the most popular affiliate programs and aggregators in the Czech Republic and abroad.
Klíčová slova:
affiliate marketing; doporučení; Internet; odkaz; on-line marketing; platba; provizní sítě; systém; web; zprostředkování; affiliate marketing; affiliate webs; arrangement; Internet; link; on-line marketing; payout; recommendations; system; web