Název: Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012
Překlad názvu: Jaromír Jágr in advertisements in years 2010-2012
Autoři: Kvěch, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Celebrita; celebrity marketing; efektivita; Jaromír; Jágr; marketing; produkt; reklama; značka; advertisement; brand; Celebrity; celebrity marketing; efficiency; Jaromír; Jágr; marketing; product

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55454

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324743


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet