Název: Prvorepubliková reklama: případová studie časopisu Pestrý týden v roce 1929
Překlad názvu: Czech Advertisement between the World Wars: Case Study of Magazine Pestrý Týden in 1929
Autoři: Fidranská, Iva ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 1929; Pestrý týden; První republika; tištěná inzerce; velká deprese; velká hospodářská krize; 1929; Great Depression; Great Slump; Pestrý Týden; print advertising; The First Czechoslovak Republic

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/55026

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet