Název: Marketing muzeí a kulturního dědictví na příkladu Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Překlad názvu: Museum Marketing and Cultural heritage marketing as an Example of Museum of Decorative Arts in Prague
Autoři: Petráková, Kristýna ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Art marketing; integrovaná marketingová komunikace; komunikační mix; marketing umění; marketingový mix; Uměleckoprůmyslové muzeum v Praze; Art marketing; communication mix; integrated marketing communication; marketing mix; Museum od Decorative Arts in Prague

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54997

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324290


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet