Název:
Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky
Překlad názvu:
The analysis clubs in Mattoni NBL and their work with fans
Autoři:
Hubálek, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Nikodým, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Analýza klubů Mattoni NBL a jejich práce s fanoušky Cíle práce: Cílem práce je analýza práce klubů, působících v Mattoni NBL, s fanoušky. Práce zobrazuje marketing klubů, marketingový mix, propagaci, propagační akce a základnu fanoušků. Získaná data mezi sebou porovnává, analyzuje a následně se snaží vyvodit určité závěry, které by vedly ke zlepšení komunikace a prezentace klubů na veřejnosti a posléze ke zvýšení divácké návštěvnosti. Klíčová slova: marketing, propagace, merchandising, charita, návštěvnost, vstupenky, fanoušek, basketbalTitle: The analysis clubs in Mattoni NBL and their work with fans Objectives: The main objective of the work is, how the clubs work with their fans. The thesis also shows the marketing of the clubs, marketing mix, promotion, promotion actions and fan base. The data, which I recieved from the clubs, I compare and analyse. From this data I deduce conclusions, which can improve communication and the presentation of the clubs to the public and can help improve attendance. Key words: marketing, promotion, merchandising, charity, attendance, tickets, fan, basketball
Klíčová slova:
basketbal; charita; fanoušek; marketing; merchandising; návštěvnost; propagace; vstupenky; attendance; basketball; charity; fan; marketing; merchandising; promotion; tickets