Original title:
Marketingový plán sportovní organizace Elite Sport
Translated title:
The marketing plan of sport organization Elite Sport
Authors:
Oralová, Nika ; Voráček, Josef (advisor) ; Procházka, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Marketingový plán sportovní organizace Elite Sport Cíle: Vytvořit správný marketingový plán již fungující organizace Elite Sport v oblasti fitness služeb, který bude zohledňovat současnou situaci a očekávaný vývoj na trhu. Cílem organizace je rozšířit svou nabídku tréninků s maximálně efektivním využitím současných zdrojů společnosti. Metody: Studium odborné literatury, sestavení SWOT analýzy, studium internetových stránek a interních dokumentů společnosti. Výsledky: Vytvořený marketingový plán a návrh změn, které povedou k rozvoji organizace. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, plánování, marketingová strategie, službyTitle: The Marketing plan of sport organization Elite Sport Objectives: Create the right marketing plan already functioning organization Elite Sport. This plan will reflexy current situation and expected developments in the market. The main objective of organization is extend the range of trainings with maximum effective use of current resources. Methods: The study of literature, preparation of SWOT analysis, study of websites and internal documents. Results: Developed a marketing plan and suggested changes that will lead to the development of the organization. Key words: marketing, marketing mix, planning, marketing strategy, servicee
Keywords:
marketing; marketing mix; marketing strategy; planning; services; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; plánování; služby
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54017