Název:
Marketingový mix Fitness Fanatic a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu:
Marketing mix of Fitness Fanatic and proposal for improvement
Autoři:
Kryštof, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářské práce je zaměřena na rozbor současného marketingového mixu, na analýzu tohoto mixu a následně se na základě zjištěných výsledků zabývá návrhy na změny směřující ke zlepšení mixu. Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a jejich využití ve sportu. V metodologické části jsou popsány jednotlivé použité metody. V závěrečné části jsou interpretovány zjištěné výsledky výzkumu a analýzy SWOT a navrženy změny a úpravy stávajícího marketingového mixu fitcentra Fitness Fanatic.This bachelor thesis is aimed to description of current marketing mix, analysis of this mix and based on findings to propose changes leading to improvement of marketing mix. The theoretical part is aimed to define marketing concepts and its application in sport. In the methodology part are described individual used methods. In the final section are interpreted the findings of research and SWOT analysis and proposed changes of current marketing mix of Fitness Fanatic.
Klíčová slova:
dotazník; fitcentrum; marketingový mix; SWOT analýza; fitness; marketing mix; questionnaire; SWOT analysis