Název:
Přehled českých regionálních nakladatelství, jejich význam a místo na současném knižním trhu
Překlad názvu:
Summary of Czech regional publishers, their significance and place at the current book market
Autoři:
Jůzová, Jana ; Stöcklová, Anna (vedoucí práce) ; Vorlíčková, Blanka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Přehled českých regionálních nakladatelství, jejich význam a místo na současném knižním trhu" se zabývá problematikou regionálních nakladatelství v České republice, jejich významem a místem na současném knižním trhu. V úvodu práce definuje pojem regionální nakladatelství a stanovuje, koho lze za regionálního nakladatele považovat. Vyhodnocuje marketingové nástroje včetně specifik tohoto segmentu knižního trhu. V další části předkládá přehled nakladatelů a podrobně mapuje kvantitativní a kvalitativní úroveň jejich produkce. Závěr práce se zamýšlí nad možnostmi rozvoje nakladatelství a prodeje knih v budoucnu a je zde shrnut empirický průzkum, odpovědi nakladatelů na strukturované otázky a přehledné grafy. Klíčová slova Regionální nakladatelství, Česko, knižní trh, marketing, e-knihy.Thesis "Overview of Czech regional publishing houses, their meaning and place in today's book market" deals with regional publishers in the Czech Republic, their meaning and place in today's book market. The introduction defines the concept of regional publishers and determines who can be regarded as a regional publisher. In the next chapter evaluates marketing tools including the specifics of this segment of the book market. The next section presents an overview of publishers and detailed mapping quantitative and qualitative level of production. The conclusion reflects on the possibilities of development of publishing and selling their books in the future and is here summarized empirical research publishers responses to structured questions and clear charts. Keywords Regional publishers, Czech Republic, book market, marketing, e-books.
Klíčová slova:
e-knihy; knižní trh; marketing; Regionální nakladatelství; Česko; book market; Czech Republic; e-books; marketing; Regional publishers