Název: Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012
Překlad názvu: Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Autoři: Jančová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: identita značky; marketingová komunikácia; módny marketing; Pietro filipi; prémiová značka; vlajková predajňa; česká značka; brand identity; czech brand; fashion marketing; flagship store; marketing communication; Pietro filipi; premium brand

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52513

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321826


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet