Název:
Srovnání výukových metod v různých plaveckých školách či centrech.
Překlad názvu:
Comparison to teachingmethods in differen schwimming schools or centers.
Autoři:
Češnerová, Markéta ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této práce je srovnání výukových metod v plaveckých školách či centrech. Práce je zaměřena na děti předškolního věku. V teoretické části se věnuji charakteristice plávání a jeho významu pro lidský organismus. Věnuji se věkové skupině předškolních dětí a jejich věkovým zvláštnostem, metodám plavecké výuky a využívání plaveckých pomůcek. Praktická část této práce se zabývá rozdíly v použitých výukových metodách ve třech plaveckých školách, využíváním plaveckých pomůcek a zhodnocením kvalifikace cvičitelů plavání. Klíčová slova Plavecká výuka, děti, předškolní věk, plavecká škola, výukové metody, plavecké pomůcky, učitel, cvičitel.The topic of this thesis is the comparison of individual educational methods at swimming schools. Its main focus is on the preschool children group. In the theoretical part I will be focusing on the characteristics of swimming and its significance for the human body. The focus on the preschool children group consist of covering the various methods of swimming techniques from a teaching standpoint, usage of swimming tools and their age peculiarities. The practical part of the thesis will cover the differences between educational methods at three different swimming schools with the use of swimming tools and the evaluation of the qualification level of swimming instructors. Key Words swimming lessons, kids, preschool age, swimming school, teaching methods, swimming aids, teacher, trainer.
Klíčová slova:
cvičitel; děti; plavecká výuka; plavecká škola; plavecké pomůcky; předškolní věk; učitel; výukové metody; kids ,preschool age; swimming aids; swimming lessons; swimming scholl; teacher; teaching methods; trainer