Název: Porovnání vstupu komerčních televizí TV Nova (1993/1994) a TV Barrandov (2008/2009) na televizní trh z hlediska marketingové podpory
Překlad názvu: Comparison of the entry of comercial TV Nova (1993/1994) and TV Barrandov (2008/2009)
Autoři: Přibek, Tomáš ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitalizace; marketing; Média; privatizace; reklama; televize; transformace; Advertisement; Digitalization; Marketing; Media; Privatization; Television; Transformation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52193

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321508


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet