Název: Marketingové časopisy v letech 1990-2011 v České republice
Překlad názvu: Marketing Magazines in 1990-2011 in the Czech Republic
Autoři: Daxnerová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: historicko-komparativní analýza; marketing; periodický tisk; transformace; časopis; historical-comparative analysis; magazine; marketing; periodicals; transformation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52171

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321487


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet