Název:
Proměny konzumace internetového obsahu podle typu zařízení
Překlad názvu:
Changes in online content conspumtion by the type of device
Autoři:
Libecajtová, Tereza ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Pokorný, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá změnami ve způsobu konzumace internetového obsahu způsobenými novými typy zařízení, jako jsou především chytré telefony a tablety. V 2. kapitole následující po úvodu jsou tato zařízení představena, stejně tak jako i jejich uživatelé. Třetí a stěžejní kapitola nejprve pojednává o tom, jak se změnily činnosti, které jsme vykonávali již na PC či notebooku. V další části jsou představeny činnosti zcela nové, které se objevily až s chytrými telefony, jako jsou geolokační hry či mobilní taggování. Čtvrtá kapitola je zaměřena na mobilní internet v České republice. Součástí je vlastní výzkum/srovnání 100 nejnavštěvovanějších českých, přičemž hodnotícím kritériem bylo zjistit, jak jsou provozovatelé těchto webů připraveni na mobilní návštěvníky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)This thesis deals with the changes in the pattern of Internet content consumption caused by the new types of device, such as smart phones and tablets. In the second Chapter following the introduction, these devices are introduced, as well as their users. The third and crucial chapter first discusses how changed the activities that we have performed on a PC or laptop. The next section presents a completely new activities that occurred up with smart phones such as geolocation games and mobile tagging. The fourth chapter focuses on the mobile internet in the Czech Republic. Part of this charter is a private research / comparison of 100 most visited websites, when the endpoint was to determine how the authors of these sites are prepared for mobile visitors. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
Android; aplikace; geolokace; internetový obsah; internetový prohlížeč; iPad; iPhone; mobilní taggování; mobilní telefon; průzkum; smart TV; smartphone; tablet; uživatel; Android; application; browser; cellphone; consumer; geolocation; internet content; iPad; iPhone; mobile tagging; research; smart TV; smartphone; tablet