Original title:
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti ČSA a.s.
Translated title:
Analysis and design of communication strategies of CSA a.s.
Authors:
Hovorka, Lukáš ; Postler, Milan (advisor) ; Novotný, David (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce analyzuje komunikační strategii společnosti ČSA a.s. - vlajkového dopravce České republiky. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové komunikaci a marketingová specifika letecké dopravy. Aplikační část se věnuje strategii a pozici Českých aerolinií na trhu letecké dopravy, analýze užití jednotlivých nástrojů komerční komunikace. V závěru práce jsou uvedena autorova komunikační doporučení.
Keywords:
komerční komunikace; Komunikační strategie; ČSA
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5813