Original title:
Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti
Translated title:
Marketing Mix
Authors:
Zapletal, Vojtěch ; Konečná, Zdeňka (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na podrobný popis teoretického a skutečného stavu marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti profesního vzdělávání. Navrhuje úpravy, které povedou ke zvýšení počtu zákazníků konkrétního produktu vybrané společnosti.
This bachelor thesis focuses on detailed description of the theoretical and actual state of the marketing mix within the selected company in the field of vocational education. It proposes adjusments that will lead to an increase in the number of customers of a specific product of the selected company.
Keywords:
analysis; Marketing; marketing mix; training company; analýza; marketing; marketingový mix; vzdělávací společnost
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67893