Název:
Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix
Autoři:
Zapletal, Vojtěch ; Konečná, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na podrobný popis teoretického a skutečného stavu marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti profesního vzdělávání. Navrhuje úpravy, které povedou ke zvýšení počtu zákazníků konkrétního produktu vybrané společnosti.
This bachelor thesis focuses on detailed description of the theoretical and actual state of the marketing mix within the selected company in the field of vocational education. It proposes adjusments that will lead to an increase in the number of customers of a specific product of the selected company.
Klíčová slova:
analýza; marketing; marketingový mix; vzdělávací společnost; analysis; Marketing; marketing mix; training company
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67893