Název: Analýza CRM systému vybrané firmy
Překlad názvu: Analysis of the CRM System of the Chosen Company
Autoři: Bartošková, Vlasta ; Grus, Vojtěch (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: call centrum; CRM; CRM systém; telemarketing; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; Call Centre; CRM; CRM System; customer; Customer Relationship Management; Telemarketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67838

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319962


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet