Název:
Analýza CRM systému vybrané firmy
Překlad názvu:
Analysis of the CRM System of the Chosen Company
Autoři:
Bartošková, Vlasta ; Grus, Vojtěch (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Ze získaných informací a odhalených nedostatků v této oblasti je cílem práce vypracování návrhu změn a doporučení, která povedou ke zlepšení vytváření a udržování vztahů se zákazníky.
The thesis deals with Customer Relationship Management. The theoretical part focuses on the developement of customer relations and the CRM. Analytical part of the thesis is focused on current state of the CRM system assessment being used. From the obtained information and the revealed weaknesses in this company I seek to introduce a proposal of changes and recommendations that should lead to improve the creation and maintenance of customer relationships.
Klíčová slova:
call centrum; CRM; CRM systém; telemarketing; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; Call Centre; CRM; CRM System; customer; Customer Relationship Management; Telemarketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67838