Original title:
Návrh doplnění marketingového mixu konkrétního podniku
Translated title:
Proposal for Supplement of the Marketing Mix of Concrete Company
Authors:
Eliášová, Daniela ; Jurka, Jaromír (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingové prostřední hotelu Orea Voroněž v Brně. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu a hotelnictví. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěrem práce byly vytvořeny návrhy o doplnění stávajícího marketingového mixu
This bachelor’s thesis focuses on the analysis of current marketing mix of the hotel Orea Voroněž in Brno. The thesis is divided into a theoretical part, which include explanations of basic concepts of marketing, marketing and communication mix and hotel management. The practical part is focused on analysis of marketing mix, communication mix, and analysis of competition and SWOT analysis. In the end of the thesis I suggest new marketing mix.
Keywords:
communication mix; hotel management; marketing; marketing mix; Voroněž; hotelnictví; komunikační mix; marketing; marketingový mix; Voroněž
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67210