Název: Komunikační strategie podniku
Překlad názvu: Company Communication Strategy
Autoři: Taragel, Lukáš ; Pazdírková, Diana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; internetový obchod.; komunikační strategie; Marketing; marketingový výzkum; communication strategy; e-shop; Marketing; marketing research; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319228


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet