Název: Marketingová strategie produktu
Překlad názvu: Product Marketing Strategy
Autoři: Hořelková, Daniela ; Čech, Jakub (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketing; marketingový výzkum; PEST analýza; Porterova analýza; produkt; Strategie; SWOT analýza; analysis; marketing; marketing survey; PEST analysis; Porter´s analysis; product; Strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67030

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319175


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet