Original title:
Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti
Translated title:
Proposals for Improvement of the Communication Mix of the selected Company
Authors:
Horníčková, Adéla ; Marčíková, Šárka (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnována obecným poznatkům z oblasti marketingu, které jsou východiskem pro další části práce. Na základě provedené analýzy, která se věnuje současnému stavu společnosti, jsou předloženy konkrétní návrhy pro zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti. Tyto návrhy by měly zvýšit publicitu společnosti a povědomí o poskytovaných službách.
This diploma thesis deals with communication mix for the selected company. The theoretical part is devoted to the general basis in marketing that is used in the following chapters of the thesis. In the second part, analyses of the current situation of the company have been conducted and conclusions about improvements of the current communication mix have been drawn. These specific recommendations for implementation are presented in order to increase publicity and raise awareness of company’s services.
Keywords:
fundraising; hospice; Marketing; marketing communication; marketing of services; non-profit organization; palliative care; propagation; hospic; Marketing; marketing služeb; marketingová komunikace; nezisková organizace; paliativní péče; propagace; získávání finančních prostředků
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/66176