Original title: CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti
Translated title: CRM as part of another possibility for developing care for the company's clientele
Authors: KOPECKÝ, Miroslav
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: CRM; CRM system; customer; customer relationship management; implementation; loyalty program; CRM; implementace; systém; věrnostní program; zákazníci; řízení vztahů se zákazníky
Citation: KOPECKÝ, Miroslav. CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/45835

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317622


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-12, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share