Original title:
CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti
Translated title:
CRM as part of another possibility for developing care for the company's clientele
Authors:
KOPECKÝ, Miroslav Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se věnuje tématu řízení vztahů se zákazníky neboli CRM. Hlavním cílem je na základě hloubkové analýzy provést návrh implementace nového CRM systému ve vybrané obchodní společnosti, kterou byla Jednota spotřební družstvo České Budějovice.This master thesis deals with the topic of customer relationship management in a company, where one of the main objectives of this work was the proposal to implement a CRM system. Implementation of the CRM system was proposed for company (Union co-operative association) Co-op Ceske Budejovice.
Keywords:
CRM; CRM system; customer; customer relationship management; implementation; loyalty program; CRM; implementace; systém; věrnostní program; zákazníci; řízení vztahů se zákazníky Citation: KOPECKÝ, Miroslav. CRM jako prvek další možnosti rozvoje péče pro zákazníky vybrané obchodní společnosti. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/45835