Original title: Hodnocení efektivity marketingových kampaní
Translated title: Evaluation of the effectiveness of marketing campaigns
Authors: HOUŠKOVÁ, Šárka
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: billboards; communication on social networks; data envelopment analyst; DEA; leaflets; marketing campaign; personal meetings of candidates with electors; political campaign; posters; regional elections; analýza obalu dat; billboardy; DEA; komunikace na sociálních sítích; krajské volby; letáky; Marketingové kampaně; osobní setkání kandidátů s voliči; plakáty; politické kampaně
Citation: HOUŠKOVÁ, Šárka. Hodnocení efektivity marketingových kampaní. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41992

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317392


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-12, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share