Název: Hodnocení reklamního sdělení
Překlad názvu: Assessment of Advertising Message
Autoři: PAVLÍKOVÁ, Klára
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AIESEC.; Marketingová komunikace; reklama; studentská organizace; výzkum; advertising; AIESEC.; Marketing communication; research; students organization
Citace: PAVLÍKOVÁ, Klára. Hodnocení reklamního sdělení. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41685

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317381


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet