Original title: Hodnocení reklamního sdělení
Translated title: Assessment of Advertising Message
Authors: PAVLÍKOVÁ, Klára
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; AIESEC.; Marketing communication; research; students organization; AIESEC.; Marketingová komunikace; reklama; studentská organizace; výzkum
Citation: PAVLÍKOVÁ, Klára. Hodnocení reklamního sdělení. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41685

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317381


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-06-12, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share