Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
Marketing Mix Proposal
Autoři:
Štefanová, Michaela ; Stupka, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na stanovení návrhů pro zavedení nového marketingového mixu společnosti Slavkovský pivovar. Na základě provedených marketingových analýz je sestaven plán marketingového mixu, který si klade za cíl zvýšení konkurenceschopnosti, tržeb, povědomí a spokojenosti zákazníků.
Thesis is focused on compilation of proposals to introduce new marketing mix of Slavkovský pivovar company. Based on performed marketing analysis, there is introduced a plan of marketing mix, which is aimed at increasing of competitiveness, sales and customer awareness and satisfaction.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65726